Bir Lovecraft ilhamlı serinin heyecan verici devam filmi
Steve Gal tarafından geliştirilen Skautfold: Usurper, Skautfold serisinin ikinci oyunu olup, Skautfold: Shrouded in Sanity oyununun devamıdır. Bu premium aksiyon metroidvania oyununda, Saragat adlı sarı saçlı bir şövalye olan Saragat'ı kontrol edebilirsiniz. O, Veimar'ın lideri Waltham tarafından hayata geri döndürüldü.
Ancak, Skautfold: Usurper bir devam oyunu olduğu için bağımsız bir başlık değildir, bu yüzden oyuncuların serinin Lovecraftvari dünyasına ve mitolojisine dalmak için ilk oyunu oynamaları şiddetle tavsiye edilir. Oyun aynı zamanda zorlu olup, saldırırken stratejik düşünme ve hassasiyet gerektirir.
Herhangi bir silahı kullanın ve yapılarla deney yapın
1898'de Londra'da geçen Skautfold: Usurper's Plot, şehirdeki tüm Eldritch canavarlarının kaynağı olan Citadel'e odaklanır. İmparatoriçe Eleanor, korkularına son vermek için dört şövalyesini gönderir. Savaş, bir yenilmezlik kalkanı olan Guard sistemi kullanır. Dördüncü Şövalye olarak da bilinen Saragat vurulduğunda Guard Puanları kaybeder.
Guard Puanları tükendikten sonra, Saragat can hasarı alır. Guard Puanlarını geri kazanmanın tek yolu, zamanında kaçmaları gerçekleştirmektir. Bu sadece ek bir savunma katmanı sağlamakla kalmaz, aynı zamanda en ölümcül düşmanlara bile karşı koymanıza yardımcı olur. Ayrıca bir yansıtıcı kalkan da kullanabilir. Bu, Saragat'ın gelen projektileri yansıtmasına izin verir ve düşmanları kendi ilaçlarıyla tanıştırır.
Oyunda başkahramanın kullanabileceği birçok silah çeşidi bulunmaktadır, katanalardan tırpanlara, baltalara kadar. Saragat'ın silahlar kullanmasına veya büyü yapmasına izin verilebilir. Diğer RPG'ler gibi bir istatistik tahsis sistemi olsa da, bu başlık sizi belirli bir yapıya sınırlamaz. Oyunculara istatistikleri yeniden tahsis etme seçeneği ile farklı yapılar denemeleri teşvik edilir - oyunu taze ve ilgi çekici tutmak için.
Denemeye değer
Lovecraftian korkuyla ilgilenen herhangi bir oyuncu veya Skautfold serisinin hayranı olan biri Skautfold: Usurper'ı denemelidir. Muhafız sistemi olsa da, oyun hala zorlu bir şekilde oyuncuların hızlı düşünmesini ve saldırılarını zamanlamasını gerektirir. Ayrıca, herhangi bir silahı kullanabilir ve çeşitli karakter yapılarıyla deney yapabilirsiniz. Bununla birlikte, bu bağımsız bir aksiyon oyunu değildir.